Нині українців здивувати чимось важко, але заступнику начальника Дніпропетровської ОВА Володимиру Орлову це вдалося.
Ось його розпорядження від 20 квітня цього року за номером 139/0/527-23 «Про виїзд за межі України водіїв»:
«Надати дозвіл на виїзд за межі України водіям, які здійснюють перевезення … гуманітарного вантажу, згідно з додатком».
Про це пише Антикор.
Що викликає істеричний сміх? У самому розпорядженні нічого. Але ось «Додаток», в якому вказано прізвище водія:
Ну як? Чи не пройняло?
Возитиме вантажі від Благодійної організації «Пісні, народжені в АТО», буде Юрій Голик.
Як повідомляють “Наші гроші”, «Пісні, народжені в АТО» – фонд з Дніпра, його засновником є Володимир Олегович Юрченко, раніше відомий як заступник губернатора Резніченка у 2017 році. Саме тоді Голик був радником Резніченка.
“Спеціальний додаток з прізвищем Голика підписав Михайла Варакута, який з часів губернаторства Резніченка і очолює транспортне управління ДнОДА. А працюють всі ці прекрасні підписанти під керівництвом нового губернатора Дніпропетровщини Сергія Лисака. Він колись брав участь у АТО. При Зеленському спочатку очолював управління СБУ на буршитновій Житомирщіні, після початку вторгнення, коли Баканова змінив Малюк, був переведений на Дніпропетровське СБУ. Яке не бачило впритул як Резніченко зливає мільярд фірмі своєї жінки. Ну і замінив Резніченка, коли Офісу президента стало потрібно. Наголосимо – це вже після відставки КТимошенка. Тобто це чиста номенклатура Єрмака, – зазначають “Наші гроші”. Тобто у водії подався цілий куратор «Великого будівництва», на забудовах якого вкрадено сотні мільярдів (і це не перебільшення) гривень. На тих самих дорогах, про які президент заявляв незадовго до лютого минулого року – «якщо ми фінансуватимемо армію, у нас не буде за що будувати дороги». Звичайно, тут зрозуміло останньому ідіоту, що Юрій Голик у жодні водії не подався. Схема дуже нагадує ту, за якою минулого літа з України виїдав колишній громадянин Геннадій Корбан. Голику нині потрібна легальна причина перетнути кордон України. От і потрапило його прізвище до списків Дніпропетровської ОВА від БО «Пісні народжені в АТО». Щоб на цій підставі видати дозвіл на перетин кордону та внести прізвище Голика до системи «Шлях». До речі, за даними ДПСУ, майже 10 000 водіїв, чиї прізвища було внесено до цієї системи, так і не повернулися до України. Чи поповнить Юрій Голик їхні лави – невідомо. Але те, що йому таким чином дали дозвіл на виїзд з України, викликає ту саму істерику. Тут треба нагадати трохи цифр. 2020 року на «Великій будові» виділили 121,8 мільярда гривень.
Причому 35 мільярдів вирішили взяти із так званого «ковідного фонду». З цих грошей 85 мільярдів було призначено Укравтодору. На адресу Укравтодору одразу пролунали звинувачення, що компанія за активної участі Голика сформувала картель із підрядників, які отримали найвигідніші замовлення. Лідерами вартості виграних закупівель є товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», «Техно-буд-центр», «Онур Конструкціон Інтернешнл», «Ростдорбуд», «Альтком» та «ПБС» – вони отримали 72% замовлень.
Скандал спалахнув після того, як колишній міністр фінансів Ігор Уманський заявив, що цей картель монополізував будівництво доріг, а тендерні пропозиції переписані так, що інші бажаючі просто не можуть виграти тендер. За його словами, компанії картелю самі дороги не будують, а перепродують підряди субпідрядникам, заробляючи на цьому 30-40% фінансування. У результаті виходило, що на цій схемі лише учасниками картелю «спиляно» близько 35 мільярдів гривень. Після гучної заяви Уманського почали з’являтися і прізвища «кураторів» схем злодійства: голови Укравтодору Олександра Кубракова, заступника голови офісу президента Кирила Тимошенка, голови Мінрегіону Олексія Чернишова та координатора програми Юрія Голика. Висловлювалися також підозри, що до цього причетні Андрій Єрмак та його радник Михайло Подоляк. Засвітилося прізвище Голик і 2022 року. І теж на розпилюванні грошей «Великого будівництва». Лише у травні-липні 2022 року дві будівельні фірми з Дніпра – «Будінвест інжиніринг» та «Автомагістраль 2016», що постачає перші будматеріали, отримали сукупно більше одного мільярда двохсот мільйонів гривень на «зміст доріг Дніпропетровської області». А за цими фірмами, оформленими на номінали, стоять відомі брати Дубинські, які перебувають у розшуку США. Володимир та Леонід Дубинські – відомі Дніпропетровські підприємці, які після будівельної афери в Сакременто змушені повернутися на Батьківщину. І саме вони стоять за «Будінвест інжиніринг», оформлених на фітнес-тренерку та тренера з волейболу. Але річ у тому, що «Будінвест інжиніринг», започаткована у 2015 році, максимум своїх замовлень від держави отримувала саме в ті моменти, коли ці замовлення міг забезпечувати Голик. 2021 року від бюджету «Великого будівництва» фірмі вдалося відхопити теж вельми немаленький куш – «Будінвест інжиніринг» отримало від держави майже сімнадцять мільярдів гривень. Що цікаво – за підрахунками «Наших грошей», «будматеріали дорогою в Будінвест інжиніринг» подорожчали в середньому на 100% від початкової ціни виробників. На ці будматеріали припало 65% усіх виплат «Будінвест інжиніринг».