Юрій Голік маніпулює з гарантіями на відремонтовані дороги у Дніпропетровській області.

Юрій Голик, будучі радником голови Дніпропетровської облдержадміністрації, заявляв, що на дороги національної категорії гарантія – 10 років, на дороги всередині населених пунктів – 5 років. Так і в Дніпропетровській області з 2015 року.

При цьому, радник голови Дніпропетровської облдержадміністрації не зазначив про інші терміни гарантії.

«Если это дорога внутри населенного пункта, то там гарантия 5 лет. Есть жестко прописанные нормы. Мы были первыми в стране, кто эти нормы внедрили в обязательном порядке. В каждом договоре, заключаемом с генподрядчиком, уже в 2015 году был пункт о том, что, в случае появления каких-то дефектов, дефекты устраняет подрядчик».

 

Юрій Голик

 

 

 

 

 

 

ВЕРДИКТ: НЕПРАВДА

17 листопада 2016 року Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації уклав угоду з ТОВ «Спецдоррембуд» на капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Ювілейна, м. Новомосковськ. Гарантійний строк – чотири роки.

 

Скрін-шот даних ProZorro

 

14 вересня 2015 року Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації уклав угоду з ПП «ДСК Стандарт» на капітальний ремонт вул. Полтавської в м. Павлоград за 3,8 млн грн. У «Віснику державних закупівель» не публікували оригінали договорів з підрядником, проте в технічній документації ніде чітко не зафіксованезобов’язання підрядника про гарантію капітального ремонту доріг на п’ять років.

Крім того, у технічній документації ми взагалі не знайшли вимог, які б зобов’язували підрядника виправляти дефекти.

 

Скрін-шот даних «Вісника держзакупівель»

 

З приводу доріг державного значення. Наприклад, 18 жовтня 2018 року Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області уклала угоду на будівництво автомобільної регіональної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області.

В угоді безпосередньо на дорожній одяг (дорожній одяг – одно- або багатошарова конструкція проїзної частини автомобільної дороги, яка сприймає навантаження від транспортних засобів і передає його на ґрунт земляного полотна) гарантія не десять, а – п’ять років.

 

Скрін-шот даних ProZorro

 

Такі ж гарантійні строки і для будівництва ділянки 1,5 км на території Дніпропетровської області дороги міжнародного значення М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине.

 

Скрін-шот даних ProZorro

 

А на поточний середній ремонт автомобільної дороги національного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) гарантія і того менша: основа дорожнього одягу – 8 років, асфальтобетонне покриття – 5 років, огородження дорожнє – 5 років, напрямні стовпчики та дорожні знаки – 2 роки.

 

Скрін-шот даних ProZorro

Коментар:

«Мы были первыми в стране, кто эти нормы (о гарантии – ред.) внедрили в обязательном порядке».

ВЕРДИКТ: ФАКТИЧНА ПОМИЛКА

Цю інформацію, насправді, важко перевірити. Але не тільки в Дніпропетровській облдержадміністрації повідомляли про гарантію на капітальні ремонти з 2015 року.

За словами генерального директора комунальної корпорації «Київавтодор» Олександра Густєлєва, з 2015 року введено обов’язкові гарантійні зобов’язання для всіх підрядних організацій, які залучаються їхньою корпорацією до ремонту об’єктів дорожньої інфраструктури. На об’єкти капітального ремонту гарантія складає 5 років.

«І на сьогоднішній день підрядними організаціями вже проведено безкоштовний гарантійний ремонт вулично-дорожньої мережі столиці на суму 34 млн грн. Такі роботи були виконані на проспектах Миколи Бажана, Броварському, Правди, вулицях Амурській, Тимошенка, Овруцькій, Вишгородській, Народній та інших», – зазначив генеральний директор комунальної корпорації.

 

 

 

 

 

 

джерело