УВАГА МОНЕТИЗАЦІЯ!!!

З 1 жовтня розпочалася монетизація пільг по комуналці – їх почали виплачувати готівкою. Відтепер паралельно функціонують дві системи надання пільг у грошовій формі – готівкова і безготівкова.

               Як ми вже повідомляли, в управлінні праці та соцзахисту населення до 15 жовтня приймали заяви від тих пільговиків, які виявили бажання отримувати ці кошти готівкою на власний рахунок. За жовтень ці суми в межах пільгових норм уже перераховуються уповноваженими банками. Пільговики в даному випадку оплачують самостійно всю суму нарахованих їм платежів, а кошти, що надходять на їх рахунки пільговиків, вони можуть зняти зі свого рахунку в будь-який час.

               Якщо пільговик, який отримує пільги у безготівковій формі, забажає перейти на їх отримання у грошовій формі, він має право подати заяву до управління соцзахисту до 15 травня на наступний неопалювальний сезон.

               З тими, хто подав такі заяви, все зрозуміло. А що робити тим, хто не знав, не встиг чи не захотів писати заяви? Чи не залишаться вони без пільг? З цим питанням ми звернулись до міського управління праці та соцзахисту населення.

               За словами начальника відділу персоніфікованого обліку пільгової категорії населення Наталії Панченко, той, хто не подавав до УПСЗН відповідної заяви, отримуватиме пільги у безготівковій формі через Ощадбанк. Для цього Ощадбанк завів персоніфікований облік пільговиків, в автоматичному режимі відкрив на кожного рахунок і налагодив обмін інформацією з підприємствами, що надають комунальні послуги. Тепер банк щомісячно отримуватиме від них дані про обсяг спожитих послуг і через індивідуальний рахунок пільговика оплачуватиме їх нараховані суми платежів. частку. Після цього банк надішле СМС-повідомлення пільговику (за наявності даних про номер телефону), де буде зазначено, яку суму нараховано за конкретну послугу, яку вже сплачено банком і яку треба доплатити пільговику.

                Треба мати на увазі, що банк оплачуватиме нараховані суми платежів спожитих послуг за пріоритетами, визначеними Урядом. Наприклад, в опалювальний сезон в першу чергу платитимуть за теплопостачання і газ, який використовується для обігріву приміщення, а вже потім – за інші види послуг. Жодних комісій від пільговиків за обслуговування їх персональних облікових рахунків Ощадбанк не братиме. Додаткові консультації щодо руху коштів на рахунках можна отримати у контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0800210800 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України). Якщо є питання до міського УПСЗН, то можна звернутись за номерами телефонів: 0989438108, 0996087996.

                  У разі отримання від постачальників комунальних послуг інформації про наявність простроченої понад місяць заборгованості з оплати послуг, сума якої перевищує 340 гривень, у пільговиків, які отримують пільгу в готівковій формі, виплата пільги в наступному сезоні буде здійснюватися в безготівковій формі.

                 Як зазначила Наталія Панченко, враховуючи, що механізм монетизації в Україні запроваджено вперше, можуть бути окремі випадки не нарахування сум пільги за жовтень 2019 року. Але пільговикам хвилюватися не варто – у такому випадку пільга буде донарахована в наступному місяці.

Довідково. У Новомосковську за жовтень пільги нараховано 3267 громадянам. У готівковій формі їх отримують 933 чол.

 

На изображении может находиться: текст

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нашли ошибку в тексте? Выделите ее и нажмите Ctrl + Enter